mslesra Kaynımın nişanı var kendime pul payetli bi elbise aldım kızımada aynı almak istiyorum ama fiyatları biraz yüksek bidaha biyerde giyemez heralde karar veremiyorum alsammı almasammı yada varmı guzel elbise fikri olan elbisede bu
Kuzularinanasi mslesra nisan icin fazla sanki.yani yasi buyuk olsa olur dicem ama 2 3 yasinda heralde…bnce gereksiz yani ben olsam daha normal ekonomik bakardim.ama dugun icin olabilir
Mommyhann mslesra sizin elbisenizin renginde sade bi elbise de tercih edebilirsiniz birkere giyicek sonucta bende bu paraya degmez
LinaTuba mslesra Siz bilirsiniz ama ben olsam almazdım pul payet modası kalmadı genelde boncuk işleme tercih ediyorlar onlarda çok çok daha pahalı ki nişan içinde fazla ağır bence