Tinymom55 canım benim göz kanalı tıkanıklığı bu. Bir çok bebekte oluyormuş sadece senin bebeğin değil. Ben ilk hafta önemsemedim sütümü sıktım hep baktım geçmiyor doktora gösterdim. Şimdi o kanalı açmak için masaj yapıyoruz her gün bi kaç kere. Anne karnında açılmamış doğumdan önce , ondan oluyor senin hiç bir hatan yok . Bi doktora göster sen de