JuliJuli06 oğlum 2 yaşına girecek bende yavaştan odasını yapmaya başlıyorum daha bugün mobilya baktık önce bunlardan almayı düşündüm ama sonra doğtaşta güzel yatağı yere yakın bir genç odası buldum sadece dolabıyla birlikte onu aldım. Montessori + dolaba 32 bin dendi çilekte. Ben 22 bin fıstık gibi 18 yaşlarına kadar kullanabileceği bir genç odası aldım. Yatağın bir yanı duvar diğer tarafına da korkuluk yaptırcam dediğim gibi yere de çok yakın yatağa çıkıp inmeyi de biliyor bence daha iyi oldu. Modelin adı sky bakmak isterseniz sitesinden