Kızlar benim bebiş 16 aylık oldu. Yürümeyi bırakın koşuyor bile. Ama asla elimi bırakmıyor. Yani bir kaç kez dalgınlıkla elimi bırakıp gitti kendi kendine. Çok rahatlıkla gidebildiğini biliyorum. Ama elimi tutmadığını farkedince hemen oturuyor. Benzer durum yaşayan var mı. Aylardır böyle geziyoruz biz el ele