userbsss Bebegımın en sevdıgı seydı en cok bunu kullandık sanırım bazen içinde kendı kendıne uyuyordu artık kullanmadıgımız ıcın satıyorum uyguna vericem
tombikbebe userbsss almak isteyen olursa hiç düşünmeden alsın çok kullanışlı benim oğlum 1.5 yaşında hala bunun içinde uyuyor
zeynepkd userbsss merhaba nerede oturuyorsunuz? Ne kadara satmayı düşünüyorsunuz? Taşıma çantası var mıdır?
userbsss zeynepkd merhaba tasıma cantası maalesef yok cope atmıstım kutusuyla oyle gottı 900 e vermeyı dusunuyorum izmirdeym