1seda1belinay Kızlar merhaba 17 gun oldu dogum yapalı. Sorum su korse kullanmak ıstyrm gobegim bir anonce gitsin ıstyrm dogumdan sonra nezman kullandınız bende hemen kullansam dıkıslere zararı olurmu