ferahmete Kızlar bugün bebeklerinizle nasıl geçti ya da nasıl geçiyor henüz ??? Hadi sohbet edelim Benim bebe 9.ayina girecek bı kaç gün sonra hareketli gündüz uykuları pert 😃anası pert sizler de durum nedir ?
ikizlerinannisii ferahmete berbat bir gündü ikiz erkek bebeler uyku gerilemesi, mızmızlık, meme reddi, aşırı hareketlilik 😬
Tunaveannesi16 ferahmete 15 aylık bebem sabahın köründe uyandı kahvaltı bilmem ne derken en son bebemi babannesine bıraktık ve kocamla işlerimiz vadı onları hallettik geldik bebemizi aldık birazda onu dışarı çıkarttık eve geldik yemek falan derken çok şükür az önce uyudu yorucuydu ama olsun iyiydi ☺️
aslananne27 ferahmete güzeldi eşim izinliydi oğlumu oyun alanına götürdük sonra alışveriş yaptık ordan restoranda gidip yemek yedik oğlumunda balık günüydü balık verdim şimdi yeni eve gidiyoruz metrodayim 😅
ArvenMom ferahmete gayet güzel aktivitelerle oyunlarla parkla yemekle geçiyor tek uyku yapıyor kızım işlerimi çoktan halletmiş oluyorum bende günümü dizi film ya da kitap okumak kahve içmekle yada kızımla gezmekle geçiriyorum 16.5 aylık ☺️