tugbai oğlum tam 14 aylık. 12. Aydan beri 7diş çıkardı. Malasef azılar belli olmuyor. Köpekler de öyle arkada kaldığı için çok zor oluyor. Gerçekten zor bir dönem. Benim oğlum zayıf bir bebek ve anemisi var. Hastanede de yattı belli besinleri günlük alması lazım ama almıyor 🤷🏽♀️ bazen videoyla, bazen sokakta, bazen başka biri deneyerek, bazen oyun oynarken, bazen kitap okurken fslan zorla bir iki kaşık. Ekranı son çare veriyorum. Hani en baştan açmıyorum. Malasef 2 lokma yesin diye bakıyorum. 1 lokma 1 lokmadır. Çok ağrısı var yavrumun. Daha biri çıkmadan biri patlıyor. Şuan yine gelecek dişi var. Gerçekten çok üzülüyorum ama yapacak bir şey yok 40 takla atıyorum yemek yesin diye.