Merhabalar, bir yaşında oğlum var dün ateşlenme başlamıştı sabah götürdük enfeksiyon var boğazları da edi doktor çok fazla hırıltı var uyuyamiyor resmen göğsü dolu gibi serum bağlandı iğne vurdular antibiyotik yazdı ama hırıltı kendiliğinden geçecek dedi şu bile içmek istemiyor emerken bile nefesi daralip bırakıyor neler yapabilirim altarnatif hızlandırmak için en azından hiriltiyi rahatlatıcı acaba