Kızlar bu ikidir bartholin kisti ızdırabı çekiyorum. Şuan hiç bişey yapamaz hale geldim inanılmaz ağrım var daha önce yaşayan çözüm bulan var mı? Nasıl patlatabilirim evde? Hangi kremleri kullandınız özel hastaneye gittim iki dklık patlatmaya dünyanın parasını istediler acaba şehir hastanesine gitsem acilden patlatırlar mı? Bilgisi olan var mı