alp_aras Merhaba anneler üşütüm sanırım genzim yanıyo grip gbi oldum bebegm 23 günlük ne kullanabilirim
anneann alp_aras bende bebeğim bir buçuk aylıkken olmuştum grip ve maalesef ilaç kullanamıyoruz ben bütün bütün sarımsak yuttum ve terlemeye çalıştım bebeğinizde hastaysa sık sık burnunu açın ve çok sık emzirin geçmiş olsun
inci20240728 alp_aras benimde bebeğim 47 günlük ve dünden beri kötüyüm grip oldum antibiyotik kullanıyorum birde parol ve bol bol çorba içiyorum ve su sizde doktora görünün bence geçmiş olsun