Ay nolur kafayı yicem gündüzleri 3 kere sadece 20 dk uyudu yarım saat bile değil geceleri ise çok uyanıyor emmeden de uyumuyor. Geceleri ise çok geç uyuyor gece 10 11 bazen 12 … sabah 8 uyanış ama nasıl bir uyuma gece 40 dk bir uyanıyo artık yıldım ya. Ve hep böyleydi 4 ay boyunca böyleydi 4. Ayda herşey daha da kötüleşti Hiç bişey yapamıyorum duşa bile giremiyorum dinlenemiyorum bu süreci nasıl kolay atlatırım ? Psikokojim bitti tükendi artık