Kızım kreşte sürekli oyuncakları fırlatıyomuş, diğer cocukların etkınlıklerını yırtıyomuş, sınıfta bos bos dolanıyomuş, sürekli sikayet geliyor çok üzgünüm. Yıllardır pedagoga giderim otizm değil, beyin testi de yaptırdık zekasında da sorun yok. Ne yapmam gerekiyo neden böyle davranıyo? Bide kız çocuğu yani hiç sakin değil