Kzlar bugun kanal tedavisi yaptrdim ilk seansti. Gecici dolguyu yapti yani suanlik. Fakat eve geldigimde agzma ilac tadi geliyordu. Tmam olabilir falan dedm. Snra agzmi calkaladm su ictim vs o ilac tadi gecti bayaa. O saatten bu saate kadar bsey yoktu ama demin tekrardan ilac tadi gelmeye basladi. Sizce nedendir? Dolgumda bi acilma vs de yok görunurde ama anlayamadim. Sizinti mi yapiyor napiyor? Basiniza boyle bsey geldi mi hic? Neyin tadı bu boyle gelen ya