Elifinannesi33 sosyal yardıma gıdıyorsunuz doğum yardımı dıye anne ve cocuk kımlık fotokopısı arkalı önlü nüfus kayıt örneği doğum raporu bıde imza atıp cıkyosunuz 1-2 ay ıcınde yatıyor bn kızımda 2020 de 300tl almısım buda 400tl mıs 2. Cocuk cok sacma aslında 4 sene de 100tl gelmıs ustune pehh neyse 2 bez parası dıyorm