Kızlar oğlum 4 ay 20 günlük bakıcımız 3.5 aylıkken bir defa su vermiş bilmeden onun dışında hiç su vermedim,, doktorumuz 6 aylık olana kadar vermene gerek yok dedi ama yavaş yavaş başlamak da istiyorum aslında vermeli miyim sizce artık bir zararı olur mu