Ben su an kısa kol zıbın tulum giydiriyorum bazen tulumu çıkarıyorum zıbınla bırakıyorum gündüz.
Gece zaten aynı tulum zıbın yatıyor çorap yok.
Genelde çorap giymiyor tulum vs giyince.
ense ve göğüs kontrolü yapıyorum ama burnu da soğuksa üşür diyorlar bazen burnu soğuk oluyor. Bazen o kadar sıcak olmuyor ense ve göğüsü o yüzden bilemedim hiç 🤷🏻♀️ bende dayanamıyorum ona da sıcak olur diye soyuyorum tabi ama korkum var yani.🙂↔️