dogab Kızlar bebeğim 2 aylık kakası hep sarıydı normalde parteküllü bugün 3. Gün kakası yeşil parteküllü neden olur bu bilen var mı?
annekadin21 dogab normal yeşilde yapabilir bazen. Eğer rota asisi olduysa bu ara o da brz yesillestiriyor