26merve26 lena00 ay bende burda bekliyim merak ediyorum ya benim makinem Bosch ve finish yada fairy kullanıyorum ona rağmen bardaklarım hep buğulu oluyor neden tuz var parlatıcı var temizde döşerim ona rağmen böyle bi çözümü var mı ?
_Bihterziyagil_ lena00 eşim 1 paket aldı denedim mükemmel finish den geçtim bingo zatrn çok iyi bi marka burda da kendini belli etmiş sonradan 2 paket daha aldırdım eşime Güzel yıkıyo parlaklığı faalan süper Finish kullanıyordum kirli tabakların kirini bardak içinde üzerinde bırakıyordu son zamanlarda cinneti geçiriyordum makine yerleştirirken 😐🙄
lena00 pinar61 bende bugün aldım akşam doldurup yıkayacağım bir de sizlere sorayım dedim fiyatı çok iyi beğenirsem stoklarım
nadidelifora 26merve26 hiçbir çözümü yok. Tek çözüm makineyi değiştirmek. Benimkide Boschdu. 14 yıl kullandım ama yildim artık. Bu yıl Beko aldım. Mis gibi.
cemrecelik Benim favori kapsülüm olur kendisi.. Her zaman yerli sermayeye destek, ayrıca boykot listesinde olmayan bir ürün alırken vicdanım çok rahat.
Mom098 cemrecelik aas güzel mi birazdan markete gidip bundan almayı düşünüyordum evde finish vardı aylar önce almıstım bitmek üzere a101 den alayın fiyatı uygun dedim ama emin olamadımmm
cemrecelik Mom098 Evet canım ben çok memnunum, su lekesi falan bırakmıyo parlatıyor bulaşıkları, bazen akıtmadan atıyorum bulaşıkları onları bile çıkartıyor.