Kızlar ilk başta doktor egzama demişti 3. Aydan beri var ama böyle değildi sürekli egzama kremleri losyonlar ve nemlendirici kullandım. Fakat suan 6.5 aylık son 4-5 gündür böyle arttı alerji testine gideceğiz çarşamba günü böyle bişey yaşayan varmı ? Neyden olmuş olabilir ?