2ay 8 günlük olduk bugun aşılarımızı yaptırdık internetten baktığımda iştahsızlık kusma vs gibi yan etkiler yazıyor sabah biraz kusma yaşadık o geçti fakat 5 dakika emiyor uykuya geçiyor biraz uyuyor uyanıyor emmek istiyor ama 5 dakikada gene uykuya geçiyor böyle yan etkiler normal mi siz neler yaşamıştınız aşılarınızdan sonra🤦🏼♀️