rusene Merhaba hanımlar kızım 2 yaşında bazen odaklanamıyor dalgın oluyor gözünde şaşılık var dalgınlık ondan olabilir mi lütfen bana iyi bişey söyleyin
ikikizannesi0 rusene dalginlik dediğiniz şey dalmasiysa bir yerde önemli olabileceğini nöbet bile olbilecegini okumuştum geç olmadan bir uzmana gidin bence
Aklimideliricem Eeg çekildiyse korkmayın o zaman tv izliyorsa da izletmeyin benim oğlumda da dalma ve göz kayması var eegsi temiz çıktı tv tetikliyo yasak dediler
Aklimideliricem Eeg de temiz çıkmış normaldir o zaman daldığını fark ettiğinizde dikkatini çekin içinizi rahat tutun
mih0ram Benim kızım da 20 aylik arada dalmaları oluyor bu çok normal gelişim sürecinde siz dikkatini dağıttığınızda bakıyorsa problem yoktur Allahın izniyle