Merhabalar 2018 kızım 1. Sınıfa başladı öğretmeni iki gündür şikayet belirtiyor dün sorumluluklarini yerine getiriyor ders yapmak istemiyor diye söylendi bugün de çok konuşuyor dedi kızım sınıfın en köşesinde arkada oturuyor öğretmenini duymadığını söyledi öğretmende hamur diyorsam kalem çıkarıyor beni dinlemiyor gibisinden birseyler söyledi konusuyorum ama etki etmiyor sanırım fikirlerinize açığım 🥺