Selamla anneler toplamda 4-5 kere yaşadığım bu durumdan bahsetmek istiyorum var mı benim gibisi merak ediyorum açıkçası şuna 2 aydır salonda yatıyoruz hava sıcak diye ve ayrı yatıyoruz genelde birimiz bi çekyatta birimiz bi çekyatta yatıyoruz eşim gece yanıma geldiği an karşımda onu görür görmez bi anda hııı diye korkup ağlamaya başlıyorum neden böyle oluyor anlamıyorum eşim soruyo niye ağlıyorsun niye korktun ama cevap veremiyorum çünkü bende bilmiyorum varmı benim gibi olan n’aptınız böyle bi durumda korkutuyo bu durum beni