ronaaa bizimde 8.ayımıza 7 gün var aşırı derecede gazlıydı takiii emeklemeye başlayınca şükürler olsun her gün düzenli kakasını yapmaya başladı ama o geceleri saat başı uyanmasına çözüm bulamadık o kadar eminim gazı olmadığına bir yeri ağrıyor diye ağrı kesici de verdim ama yok yine aynı yine aynı ..
en son maflor plus kullandım onunda baya etkisi olmuştu bizde