Merhaba sevgili anneler. Kızım 10 aylıkken brekial Pleksus zedelenmesi olduğunu öğrendik sol kolunda. Şimdi fizik tedaviye başladık, 11 Aylik olacak kızım, evde kendimiz de hareketler yaptırıyoruz ama ne yapsam bana sanki az yapıyormuşum gibi geliyor ve bazi egzersizleri mesela sinir germesi hareketi var, yapmama müsade vermiyor bebeğim. Çok ağlıyor. Başına gelen anneler süreci nasıl yönetiyorsunuz?