Merhabalar, prematüre bebeğim şuan 34 günlük, 50ml içmesi gereken sütü 25 ve 30 ml olarak ayrı öğünlerde içti , tekrar süt vermek istediğimde kusacak gibi oluyor ? Böyle bir durumu yaşayan va mı tavsiyesi olan var mı ? Sütümü sağıp biberonla veriyorum.hastanede biberona alıştı maalesef