Kızlar selam. Yaklaşık 2 haftadır bebeğimi gündüz sütten kestim. 3-4 gündür göğsümde sertlik olmamasına rağmen bazen tek bazen ikisinde birden sızı şeklinde bir ağrı oluyor. Bu ağrı için ne yapmak lazım? 14 saat kadar emzirmiyorum şişlik olmuyor ama bu ağrıya ne yapacağımı şaşırdım.