Kuzeymiram Kızlar bir hafta oldu yapmiyor kaka yag verdim biraz yine yapmiyor , basina gelen varmi nasil yaptirabilirim , bu arada sadece emiyor
aybarsmom34 Kuzeymiram popusunu hakiki zeytinyağı ile biraz uyarırsanız işe yarayacaktır. Yani benim kurtarıcım o oldu.
eses3544 Kuzeymiram bizim de tam 3 aylıkken başımaxa geldi. 9. Gününde artık acile gittik lavman yaptılar orda çıkardı ve cıvıktı kabız değilmiş. Sürekli gaz damlası kullanmak yapıyormuş doktorumuz 4. Aydan sonra damlaları bıraktırdı. Şimdi de hala 2-3 günde bir yapar ve cıvık. Üstelik ek gıdaya başladık Tadım olarak 5.5 aylığız . Bazı bebeklerde oluyor telaşlanmayın. Tabii kabız değilse karın sertliğini kontrol edin.
kubraa006 Kuzeymiram Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal benim de bebeğimin bugün 7.günü ama rahatsızlığı yok
Aygul58 Kuzeymiram peçeteye zeytinyağını dökün poponun deliğine hafifçe sürün rahatlatacaktır ben öyle yapmıştım lavman 10. Güne kadar önermiyor doktorlar bebiş çok küçük tembellik yapıyor barsaklara
karadenizl Kuzeymiram Sancısı oluyor mu karnına dokununca sert mi huysuzluğu var mı bütün bunlar varsa kabızdır ama hiç biri yoksa 10 güne kadar normal cnm sıkıntı yapma
nslhnak Kuzeymiram aşkım 3 ay 5 günlük bebeğim sadece emziriyorum, veeee bugün 17. Gün oldu sabah yaptı. Hiiiç sıkıntı yapma gitmediğim doktor kalmadı hepsi dediki 15 güne kadar normalll. Bende saldım artık 5 günde 1 10 günde 1 yapıyor he birde karnı yumuşacık ve tayzikli kusma olmaması lazım. Bizde bu durumlar yok ondan rahattım. Fitil bile attım 3 gün önce yapmadı yani yinede zamanı bugünmüş demekki
karadenizl Kuzeymiram o zaman sıkıntı yapma kaç sefer doktora götürdüm bn sırf bu yüzden hepsinin yaptığı karnını sıkmak yumuşaksa sıkıntı yok demek