Oğlum 4 yaşında bu sene kreşe verdik kuru boya ve pastel boyayla boyama yapmayı sevmiyor çabuk sıkılıyor dikkat başka yere kayıyor ne yapmalıyım herkes boyama yaparken o biraz karalayip bırakıyor zamanla yapmaya baslarmi evde yaptırmaya çalışıyorum yapmak istemiyorum diyor