Meryu Viyanarin2121 az sıklıkla uyanır ☺️ Uyanmasa bile uykuda beslemen gerekir,sarılığını kontrol altında tutmak için. Çok uyuyo diye korkma 🙋🏻♀️
Kerevizkafa Viyanarin2121 benim oğlum 17 günlük 36 haftalık doğdu( ağlayıp sürekli meme istediği zamanlar hariç )emip uyuyor. 1 2 saatte uyanıyor emip tekrar uyuyor
petitehatunn Viyanarin2121 2 saatte bir besle. uykuda emiyosa uykuda emzir emmiyosa uyandır emzir. onun dışında istediği kadar uyuyabilir canım dert etme. ilerde istesende uyumuyor minikler zaten☺️
Misskokulum Viyanarin2121 ilk 1 ay nerdeyse günün 20 saati uykuyla geçiyor cnm sen sık sık besle bırak uyusun🤗