Ozgecikko Oğlum hep tek emme emip uyudu, diğerini o uykusunu böldürmeye çalışsam da veremedim sonra vazgeçtim, bir memeyi emip boşaltırdı, diğer beslenmesinde diğerine geçerdi hep. Hala öyle yapar üç buçuk aylık. Kendisi istemeyince bir şey yapamıyor insan. Yirmi dakika yine iyi bir de, oğlum 20-25. gününden itibaren 5 dakikalara bile düştü. Ama üç ayda üç kilo aldı dakikasına yada neyi emiyor ona takılmayın, kilosu ve çişli bezi iyiyse bebek de memnunsa tamam.