Hanımlar 2 ay 24 günlük kızım var, 3. aya doğru yol almaktayız 🥲
Sizce uyku arkadaşı almalı mıyım ? Peluş veya amigurumi oyuncaklar var bazı bebeler uyurken onla uyuyomuş filan, benimki sever mi bilmiyorum sevmeyedebilir..
Tecrübeli arkadaşlar aydınlatır mısınız ?