Caglamm123 evet ilk 1 bardak suda irmiği pişiriyorum daha sonra elma ve armut rendeden geçirip karıştırıyorum o kadar. irmiği genelde çorbalarına katıyorum kıvam alması için, meyvesine nadiren katıyorum. meyve verirken irmik yerine avokado veriyorum kıvamı püre gibi güzel oluyor tadı da öyle.
Birde ek gıdaya yeni geçtiği için et suyu kemik suyu vs vermeyin ona 8. Ayda başlıyorlar
Ve lütfen araştırıp hangi mevsimde hangi sebzeler yenirse onu verin mesela ben kabak vermiyorum yaz sebzesi.. araştırıyorum ona göre veriyorum, çok dikkat etmek lazım henüz çok minikler :)