Kızlar ufak özet geçiyim erken menopoz kıllanma yumurtalıkta kist sorunum var hormonlarım kötü
İlaç yazdı doktorum ama beynimde sorun olduğu için ufak kanama olmuş orası kireçlenmiş
Nöroloji gittim 1 hafta önce çekilen veya daha önce tanı alan temoğrafi ve mr kabul etmedi doktor.
Hızlı çekim olmuş dedi tekrar istedi ilaçı gösterdim
Bunu kullanamazsın pıhtı atar dedi ilaç hem korunma ilaçı hem yumurtalık kistlerim yok etmek amaçlı verildi şimdi benim hamileyken gittiğim doktor vardı ona gitsem o ilgilenir mi?
Off Allahım öyle zor ki başım ağrıyor parol dan başka bişey içemiyorum