Kızlar 4 buuck birde 2 yasında ogullarım var , emziriyordum adetlerim duzensizdi yani az az gelıyordu , ilk defa 3 agustosta eskısı gbi agrılı cok geldi , ve bu ara ben oglumu memeden kestim adetten sonra 3 eylulde olmam lazım daha olmadım, test yaptım adet gecmsenin 4. Günü negatif bugun 10. Günü ve hala olmadım ne agrım ne sızım var , adet belirtim yok , sütten kestiğim için olabilirmi ?