Sabah kan verdim sağlık ocağına beta için hekim bey öğleden sonra 3-4 gibi çıkar dedi bakıyorum hala e nabıza sonuç düşmemiş
Birde idrar vermiştim o hemen çıktı ama e nabızdan takip ediyordum boşuna beklemim oralarda diye baktım yok sonra hekime sordum çıkmış mı bakarmısınız diye baktı çıkmış dedi sonra e nabıza baktım o zaman sonuç düştü oraya
Acaba bilgisayardan falan baktıktan sonra mı düşüyor sisteme anlamadım ki