biricikbiri geniş düşünün neden diğer postlar yorum alıyor anlarsınız,Allah aşkına böyle bı duruma nasıl yorum yapmalıyız , doktor değiliz başımıza gelmemiş,tabikide az yorum gelicek, sırf yorum yapmak için sallamasyon bişey mi yazmamizi istiyorsunuz, kaynana postları yorum alıyor diyorsunuzda herkesin derdi bu değil mi zaten bizahmet yorum da çok olsun