2 aylık bebegjmde her türlü leke var ve ben araştırdık psikolojim bozuldu doktorunuza 3 hafta var gitmemize . Omzunda Hemenjiom var doktoru onu gordu takip ediyorbacaginda kirmizi bir leke var doktor ona önemsiz dedi. Ama şimdi karninda kahverengi leke var doğumdan beri var olduğu için sormamistim doktora doğum lekesi dedim sutlu kahve lekesiymis anladığım kadarıyla yüzünde ben var minicik şimdi onada takildim acaba o da mı sutlu kahve lekesiydi diye fotoda yükleyemiyorum buraya ve poposuna mongol lekesi var o ben dede var geçmemiş ama her türlü lekeden var ve çok korkuyorum bir sorun diyecek diye doktor :( modem çok düşük çok tedirginim