Arzu hanima bizde yaptırdık. Çok güzel ve keyifli bir süreç yaşadık. Gitmeden evde krem sürüyorsunuz. Özel klinikte igne vurup bir orada ağlıyor çocuk oda 10 saniye. Sonrasi hic acı yok sunnet ediyor. Bende 2 aylik yaptırdım. Keserek yapiyor. Bizimde tercihimiz kesmesinden yanaydi