prensesinannesi41 Soru başlıkta hanımlar 2 aylık oluyoruz doğumdan sonra 30 günlükken temelli kanamam kesildi gitti şimdi 2 aylık olucaz yine kanamam oldu acaba reglimi oldum yoksa doğumdan dolayı bir kanamamı yine bilgisi olan?
Minmini prensesinannesi41 kişiden kişiye değişiyor ben 8 aylıkken olmaya başladım. Emzirdiği 2 yıl boyunca hiç olmayıp memeden kesince regl olan tanıdığım da var.
yavrupandaannesi prensesinannesi41 benim 40 ım çıktı tam bitti dedim lekelenme şeklindeydi sonra aktifleşti korktum hemen kadın doğum doktoruma gittim regli kanamam olduğunu söyledi 8 aydır da oluyorum doğum yapalı.. Onu doktora gidil teyit edin derim