yyasolii Kızlar kızım 1 Yaşında 1 yıl 7 günlük günde 3 öğün formül mama yiyor 210 cc kahvaltı öğlen akşam yemekleri de yiyior doktor boy kilo iyi dedi formül anmayı azaltıp yemekleri mi yükseltmeliyim mama ne zaman kesilmeli sizce
asell13 yyasolii 2 yaşına kadar meme ve emzirdim ek yemekde yiyordu 2 yaşında bıraktık artık 1 senede inek sütü içti komple bıraktı daha
3kedili2bebekli yyasolii bu bebeğinize bağlı doktor mamayi birak derdi uygun gorse sabah kahvaltı yapıyor öğlen yemeği yiyor akşam yemeği yiyor 1-2 de ara öğün yiyorsa mama sayısı çok değil 3 öğün ama isterseniz 2 öğüne düşürebilirsiniz
Lina099 yyasolii benimde kızım 13 aylik kolay kolay mamadan vazgecemicek gibi görünüyor. Sabah az bi kahvalti çorbasını yogurtunu yiyor meyvesini yiyor ama gün icinde de 3 4 bazen 5 kez mama yapiyium yinede . Mama vermesem ortalığı yıkıyor
Lina2007 Lina099 benim kızım da 13 buçuk aylık sabah kahvaltı isterse sonra mama uyku sonra kavanoz mama veya meyve yiyor sonra yine mama içiyor aksam da çorba ekmek falan yine mama uyku saati