mirosunannesi1 Kizlar bebegim 2,5 aylik 4 numara kullaniyor 6 kilo hızlı kilo alıyor 5 numaraya gecsem acele mi etmiş olurum
bmbe2121 mirosunannesi1 9 kilo kızım 4 numara kullanıyor bence büyük kullanıyorsunuz. Paketlerin üzerindeki kiloya göre kullanın.
asennaa mirosunannesi1 benimki de 2 aylıkken 6 kiloydu ama 5.5 aylık daha yeni 5 numaraya geçiyorum naptınız siz ya 😀
ofelyaa11 mirosunannesi1 biraz büyük olur yani altı kilo için aslında üç dört numara uygun olur gibi markadan markaya da değişiyor
zkusagianne mirosunannesi1 8 kg kızım 4 numara kullanıyorum ama 5 aylık bebeğim sizin bebek 2 ay boyuna göre kilosu Maşallah iyi 3 -4 numara işinizi görür
Gul-yildirim mirosunannesi1 dört numara ideal hatta büyük ama marka bedenleri arasında fark olabilir sızdırma vs yaoıyorsa lastik izi varsa geçilir🤗
atam1938 mirosunannesi1 yanları çok sıkıyorsa 4 buçuk kullanabilirsiniz bazı markalarda vardı sanırım
Zhrbl12 mirosunannesi1 2 aylıkken 6 kilo idi molfix 3 numara kullanıyordum gayet iyidi. Şimdi 9 ay 9 günlük 10 kg molfix 5 no kullanıyorum
Gul-yildirim mirosunannesi1 üç aylıkken tontik oluyormuş bebekler. E temeli iki buçuk ayda atıldığına göre olabilir. Maşallah bebişinize. Lastikleri bacağını sıkıyorsa geçin tabii🤗 hangi marka bez kullanıyoruz?