barbiee_ 6 aylık olunca markasız bişey almıştım çok memnundum baya da gitti ama oğlum sağ olsun yere fırlatmaktan akıtmaya çatlamaya başladı ondan sonra bir çok uygun fiyatlı marka denedim ama asla memnun kalmadım en son paraya kıyıp avent aldık çok şükür iyi gidiyor bu da bozulursa muchin mi ne o markayı denemeyi düşünüyorum