Hanımlar ben taşınacağım eve mutfak eşyalarımı götürmek istemiyorum. Bi kaç aydır çeyiz yapıyorum kendime resmen yemek tk tencere tk bardak tk süzgeç vs aklıma geldikçe hepsini yavaş yavaş aldım. Hani orda bidaha uğraşmışyım diye Ama daha ne alabilirim onu düşünüyorum. Bana fikir verin herşey az öz kaliteli olsun istiyorum. Mutfak da sizlerin olmazsa olmazınız, iyi ki aldım dediğiniz şeyler neler resim de atabilirsiniz. Bu Arada herşey olabilir. Fikirlerinize ihtiyacım var🌸