haticea1tn Bu durumu yaşamayan var mı acaba,hepimiz yaşadık cnm .çok zor evet ama gecicek azcik dayan ,bebeğin için .herkeste farklı şeyler işe yarar bunu sen deneyerek gözlemlemelisin.Mesela bende gümüş kapak almıştım ama kullanmadım bile doğru düzgün sevmedim onu,işe yaramadı.Lansinoh krem inanilmaz iyi gelmişti.Cam kavanozda olanı daha çok beğendim tüpe göre.hep nemli tuttum orayı ,yaralar iyileşiyor bı zaman sonra.azcik sabret.Aglaya ağlaya emzircen bı zaman sonra düzeliyor Allah’tan