mommandboy m yani orta akışlı biberon başlığı çok hızlı akıtıyor mu? bebeğim 2buçuk aylık philips avent’in orta akışlı başlığını kullanıyor sıkıntı yaşamıyor, lansinoh markasında da akış aynı mı acaba?
iki_prensesannesi mommandboy ben premature bebeğime kullandim 1 yaşına kadar lansinoh çok güzel ve kaliteli bir biberon biraz daha akış hızı artıyor ama aynı çekimi falan