Allah aşkına bana bisey önerin ya 11 haftalık gebeyim haftaya oğlum yaşına girecek ama yere yatağa koltuğa koyunca ağlıyor sürekli kucağımda durmak istiyor riskli durumdayım sürekli kucak ve meme istiyor yürürken de elini tutayım istiyor bazen bırakınca kendini yerlere vururcasina bırakıyor 3 gündür bu şekilde gidiyor ağlıyor hemen normalde hiç böyle değildi beraber oynardık isim olunca da o kendi kendine oynardı her zaman olmasa da gün içinde Aralık verirdi ama şimdi temassiz durmuyor bana bi çözüm önerisi olan var ki yada oğlanı karnimdaki bebeğime zarar vermeden sürekli bana temasta tutacak bisey bilen sling ve kanguru harici çünkü agir ve tartmiyor kucağımda taşımakla aynı riskte oluyor