Mommbaby Kızlar bebeğim 6 aylık tadımlar bitti çok iştahlı yemiyor sütüm gitti aptamil, bebelec, sma, golden goat, hipp hepsini denedik ama biberonu ağzına bile sokmuyor ne yapıcağımı şaşırdım durmadan ağlıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı
DevosMom Mommbaby hala sizi emmek istiyorsa emzirme destek sistemi kullanın o sayede sizi emerken mamayı içer
3kedili2bebekli Mommbaby alıştırma bardağı deneyin biberon yüzünden istemiyor derdi mama yememek değil
Mommbaby DevosMom 2 ay sonra işe başliyacak iş yerim sehir dışı sabah 8 aksam 4 mamayada alissin istiyorum acikcasi 😔
canannylmz Merhaba canım biberonun ucunu beğenmiyor olabilir mi? Bizde aventi kullanıyoruz yedek olarak nuk marka biberon aldım fakat onu verince ağlamaya başlıyor ve kesinlikle istemiyor
Mommbaby canannylmz avent aldik, lansinoh var wee var ama hic birini almiyor zaten emzikte emmiyor hepsini denedim emziklerinde. Mama ağzına gelince tükürüyor
uykucukoalaa Mommbaby kaşık maması hiç iyi değil hele ki günde 3 4 kere verilmez mama değil o ayrıca da katkılı hero baby ve arı mama vs. Bence mama icirmeye çalış biberon ucu değiştir emzirir gibi yapıp biberonu ver dene sürekli
Mommbaby uykucukoalaa hepsini denedim fakat asla almiyor doğdugundan beri deniyorum ek olarak olsun diye ama yok
Mommbaby 3kedili2bebekli biberona anne sütü koyduğumda bitiriyordu ama mamalarin hic birini yemedi alistirma bardagiyla mama verdim yok icmiyor
iremdemirr18 @Mommbaby ben aynı zamanda emziriyodum 3 saatte bir veriyordum 5 10 dk beni emiyodu yetmiyodu tabi sütüm.
iremdemirr18 @iremdemirr18 valla kaşık maması iyi değil diyorlar ama yemeyen içmeyen bir bebek varsa aç kalmasindan iyidir gözüyle bakıyorum ben 🥲 Şimdi mamayı kestim çok kilo aldı anne sütü/ek gıda şeklinde ilerliyoruz