anneyimannea elifozkan ben kullandım çok memnundum gaz yapmıyordu ve güzel kilo aldırmıyorum bebeğime
atlasmommm 7.5 aylıkken başladım kilo almıyordu anne sütü ile ayda 1 kilo aldı kusma gaz kabızlık vs yapmadı zaten kullanan çoğu anne memnun harika ya ilk ve son tecrübem